tirsdag 20. januar 2009

Det snør fremdeles...

Vinteren er kommet tilbake til østlandet..

Det snør og snør og snør, og dekker alt :)
Igår var jeg i Oslo, da var det ikke like koselig med snø! En strekning som normalt tar 30 min (okei, da har jeg kanskje ikke fulgt alle skilt med ANBEFALT farts grense) tok igår 1,5 time!!!
Når jeg endelig kom til Oslo, så var det masse stengte veier pga veiarbeid.. Sukk, det skal jammen ikke være lett..
Vi bor jo som kjent i rekkehus, og i 2 etg. Igår måtte vi faktisk koste/måke helt foran døra når vi gikk på jobb :)
Det er litt godt å sitte inne på kontoret nå, med varm kaffe og pc, og se ut på snøen som laver ned.. Men så ser jeg en av de stakkarne som faktisk jobber ute året rundt.. Det kan ikke være noe særlig nå..
Men snøen isolerer jo da, så er ikke så kaldt hos oss lenger :)

1 kommentar:

pernille elena sa...

ekkje vinter her..........