søndag 31. august 2008

Uke 35

Dette har jo vært litt av en uke..
Den begynte med at vi dro til Skien etter jobb på mandag og kjøpte "ny" bil..
En Seat Cordoba '94. Går som ei klokke!! Uten tikkinga da ;)

Forrige helg var vi forresten hos Alex og Dagny, var sååå koselig, kjempeglad i dem begge! Vi skulle så gjerne vært i bryllupet dems, men har dessverre ikke anledning, sukk.. Hadde aldri trodd jeg skulle gå glipp av den store dagen til bestevennen min!!

Resten av uke har vel gått så som så... Km meg liksom aldri helt etter at vi var i Skien, ble så utrolig sliten av den turen! Langt altså... Særlig å kjøre tilbake, da kjørte vi hver vår bil - jeg den nye ;) og var ikke hjemme før halv 12.. Tror jeg sovnet et sekund rett før Drammen også - SKUMMELT!!!

Helga har vært ok, bare slappet av. Igår så vi Komiprisen på NRK, kjempemorsomt :)
Og ikveld har vi hatt Ingrid&Geir-Ove på besøk, og de hadde selvfølgelig med lille Jackie :)
Magen hennes vokser nå, er såå koselig! Fikk se et par ultralyd bilder, helt utrolig at de kan få tatt bilder av babyen i magen - er så tydelig at det er en baby også :)

Nei, nå er det natta, imorgen er det tilbake på jobb...

Åja - vi har sett Wild Hogs, og The Devil wears Prada ikveld :)

Ingen kommentarer: