mandag 18. august 2008

Oppdatering

Jaja, da var det en ny uke da :)

På fredag var vi på Hoel&Albrigtsen konsert under Jessheim-dagene. Gratis billetter gjennom jobben min, noen goder har man da :) Vi fikk også spandert middag, og drikke hele kvelden - så kostet oss bare bussen!

På lørdag hadde vi familiebesøk. Mamma, pappa og Lisette, mormor&morfar og onkel&tante.
Onkel fikset taklampa vår - så nå er det endelig lys i stua igjen!!!

Igår gikk mamma, mormor og jeg tur mens Pål og pappa var på fotball, vi skal visst begynne med det hver uke sier mamma.

Idag har vi jobbet igjen, må jo det også.. Og når vi kom hjem fikk vi markisa vår!! Så nå kan vi sitte ute selvom det regner, bare det er litt varmt da, og det blir det vel ikke før til påske kanskje? Pappa kom en tur også, og har ordnet litt på garderobeløsningen vår, og jobbet litt på loftet sammen med Pål.
Snille pappan min det!!!

Så nå kan jeg sparkle veggene - og da kan vi tapetsere! Så nå kommer det seg her :) Rørlegger kommer til uka for å gi oss pris, så da får vi kanskje snart bad oppe også?

Ikveld har jeg bestilt bilder, endelig fremkalle fra bryllupet vårt - ble så inspirert av Vigdis :) Jeg har jo et album som bare venter på å bli ferdig!

Ingen kommentarer: