lørdag 14. juni 2008

Tra - la - la - laaa

Enda en uke overstått..
Ser jeg er blitt dårligere på oppdateringer etter at jeg har fått jobb :)

Nå ser det ut til at jeg får beholde vikar jobben helt til 10 august! Herlig - stortrives der altså :D
Men, imellom skal jeg jo ha 4 uker ferie, uke 28-31.
Da blir det en uke på Rhodos - gleder meg så utrolig!!!

Forsinket bryllupsreise om du vil ;)

I helga har vi vært barnevakt for 3 skjønne småtroll.. Tror du ikke de våknet og kom inn til oss 0538???? Helt vilt på en lørdag natt/morgen!

Men var koselig uansett!
Stakkars minsten ble sjuk og kastet opp, men var i full 100 etter en dusj og rene klær.

Gleder oss til neste gang de kommer!

Nå venter jeg på at mannen min skal lage middag, den blir stadig senere og senere her, hehe

Trenger snart besøk fra Molde, men spørs vel om det blir før til høsten.

Imorgen kommer Kristian og Vigdis - en snar tur innom på middag, og for å se hvordan vi har det. Blir koselig!

1 kommentar:

pernille elena sa...

jammen i kjem jo snart;-D gjør d sjø! ska kanskje kjøre, for ska t skien å besøke anette og:-)

hils kristian og vigdis imårra da!