onsdag 25. juni 2008

Snart ferie :)

Nå er det jammen snart ferie!
Bare 6 arbeidsdager igjen - også er det 4 uker fri..

Blir deilig! Kjenner at jeg liker denne formen for arbeidsliv ;)

Idag kom skattepengene på konto - deilig - da er det ingen penge bekymringer denne måneden heller, og banken lar oss beholde huset litt til ;) hehe

Neste helg kommer Petter og June på besøk - blir så koselig!
Petter var jo her i helga som var også da, men han er nå en god gutt man kan ha besøk av ofte.

Første uke av ferien skal vi bruke som vikarer.. Foreldre og søsken her på Østlandet skal til Volda, og da må jo noen jobbe for dem! Det blir gode feriepenger det :)

Sjekk også ut hjemmesida jeg jobber med om dagen - ikke min da, men får litt penger for det :)
www.classicprint.no Den må jeg gjøre ferdig snart!!!

Har jo en til jeg skal se om jeg får tid til så...


Etter det er det 2 ukers slaraffenliv hjemme - håper på fint vær så man kan være ute på terrassen, også får vi kanskje reise litt rundt her og besøke venner. Er jo da man har tid til det!

Og så - sommerens høydepunkt!!! 1 uke i Rhodos, 40 varmegrader og strand/badeliv :)

Hvorfor sitter jeg her på kontoret??? Burde vært ute og shoppet ny bikini ;)