torsdag 14. mai 2009

Woohoo!!

Okei, det er evigheter mellom hver gang jeg skriver her.. Men hvor mange leser egentlig her da?
Så hvem forsvarer jeg meg egentlig for??

Okei, poenget er: Jeg har fått meg ny jobb!!
Trodde alt håp var ute når kontrakten gikk ut i "drømme" jobben min.. Og føltes vel sånn en liten stund også..
Fikk ikke tilslag på noe av det jeg søkte på, og ikke var det så mange jobber jeg kunne tenke meg heller..
Men nå!!

Reisebyrået jeg jobbet i for noen år siden skulle selges.. Gjett hvem som kjøpte det??
Jo, familien min!!
Så nå overtar vi 1 august, og jeg begynner der samme dag :)

Gleder meg såå masse!! Jeg har jo ønsket meg tilbake i den bransjen siden jeg måtte slutte :)

2 kommentarer:

Monica Elisabeth sa...

Gratulerer så mye med ny jobb!! :) Bra det ordna seg for deg!! Og jobbe for familien da...ikke verst..blir nok deilig! :) smask xoxo

MichelleA sa...

Ja, gleder meg masse!!
Ser ut som vi overtar tidligere også faktisk, men jeg håper ikke det - for da er jeg på ferie... :)