fredag 28. mars 2008

Endelig helg!


Endelig kom det mer snø også!!!!

Jeg mener - det er jo faktiskt 2,3 dager siden sist det snødde, så nå var det på tide, i slutten av mars!

Eneste positive da er jo at det blir bra føre på fjellet :) Imorgen drar vi til Hafjell med familien Karlsen og venner. Gleder meg skikkelig til noen fri dager!

Igår var jeg og Pål ute og kjøpte litt vinterklær - masse salg! Men ikke på det vi skulle ha da :) hehe Spent på hvordan det er med jobben når jeg kommer tilbake, har bare 1 mnd igjen her, og de har enda ikke fått inn noen avløser, så det kan bli morsomt... Kanskje det er noen her når jeg er tilbake på torsdag?

Vel, det er en lang dag - kanskje jeg skriver mer.

2 kommentarer:

pernille elena sa...

e så lei av na snøen i no, vil ha sommer og sol!
godtur på fjellet, og hils heile gjengen :)

MichelleA sa...

Takke takk :) Gleder med skikkelig! Der kan det godt være masse snø da ;)
Deilig med en ordentlig lang helg! Både denne og om 2 uker når vi skal til Molde :)